Vydáno: 20.9.2017
UPS

UPS umožní obchodníkům větší kontrolu při vrácení zboží


    • UPS Returns® Manager nabízí obchodníkům možnost online řízení a sledování vraceného zboží
    • Spotřebitelé mohou nastavit požadavek na vrácení balíčku přímo ze stránek sledování zásilek UPS

    BRUSEL, 20. září 2017 – Společnost UPS (NYSE:UPS) dnes oznámila dostupnost online aplikace UPS Returns® Manager, která umožní internetovým obchodům nastavit vracení zásilek zákazníky v souladu s jejich strategií.

    Firemní zákazníci UPS nyní mohou sami spravovat vracení zásilek bez potřeby integrace nových technologií do vlastních IT systémů. Uživatelé mohou vytisknout etikety pro vrácení zásilky jak ze stránek ups.com tracking (v internetové i mobilní verzi), tak z e-mailového upozornění.

    Aplikace UPS Returns Manager, dostupná ve 44 zemích včetně České republiky, nabízí internetovým obchodům nástroj ke správě vracení zboží na celosvětovém trhu, kde nakupující vracejí ročně zboží v hodnotě stovek miliard dolarů. “Vracení zdarma” ale neexistuje: odhadované náklady na agendu spojenou s vracením zboží se pohybují ve výši 10-15 % ceny zboží.

    „Vracení zboží zakoupeného online je pro mnoho evropských obchodníků a jejích zákazníků doslova černou můrou. Aplikace UPS Returns Manager tento proces výrazně zjednodušuje,” uvádí Abhijit Saha, marketingový ředitel UPS Europe. „Jde o ideální řešení pro každý online obchod, zejména pak pro menší a střední obchodníky, kteří tuto agendu nezvládají vlastními zdroji. UPS je první poskytovatel logistických řešení, který nabízí možnost vytvoření požadavku na vrácení zboží přímo ze stránky sledování zásilky.”
    UPS Returns Manager nabízí obchodníkům, kteří využívají přepravní služby UPS, řadu výhod:

    • možnost předschválení vracení zboží určitých zákazníků
    • uživatelsky přívětivý proces řízeného vracení zboží podobný velkoobchodním systémům, bez nutnosti integrace technologie
    • zdroj informací o důvodech vracení zboží
    • okamžitá a jednoduchá cesta, jak zákazníkovi doručit etikety pro zaslání zboží zpět
    • levná alternativa ke vkládání návratových etiket do každého odeslaného balíku
    • zvýšená loajalita zákazníků díky snadnému vracení zboží

    Studie UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer v roce 2016 zjistila, že více než polovina internetových obchodů považuje příjem a správu vraceného zboží za významný problém. Zároveň mnoho zákazníků při rozhodování o nákupu zohledňuje také podmínky vracení zboží.

    UPS Returns Manager bude k dispozici ve 44 zemích a územích pro vracení balíčků přepravovaných vnitrostátně a v rámci EU.

    UPS Returns Manager je dostupná v následujících zemích
    ArgentinaChorvatskoMexikoŘecko
    BelgieIrskoNěmeckoSingapur
    BrazílieItálieNigerieSlovenko
    BulharskoJižní AfrikaNizozemíSlovinsko
    Česká republikaKanadaNorskoSpojené arabské emiráty
    ČileKyprPolskoSpojené království
    DánskoLitvaPortorikoSpojené státy
    Dominikánská republikaLotyšskoPortugalskoSrbsko
    EstonskoLucemburskoRakouskoŠpanělsko
    FinskoMaďarskoRumunskoŠvédsko
    FrancieMalajsieRuskoŠvýcarsko


    Společnost UPS
    UPS (NYSE:UPS) je světový lídr v oblasti logistiky a nabízí širokou škálu řešení včetně přepravy balíků a nákladní přepravy, usnadnění mezinárodního obchodu a rozvoje pokročilých technologií, díky kterým lze efektivněji řídit dění v obchodním světě. Hlavní sídlo společnosti je v Atlantě, USA. UPS své služby poskytuje ve více než 220 zemích a teritoriích světa. Adresa internetových stránek společnosti je ups.com®, korporátní blog naleznete na longitudes.ups.com. Novinky a zprávy UPS jsou k dispozici prostřednictvím Twitteru na @UPS_News.

Kontakt: