Vydáno: 17.9.2013
BILLA ČR

BILLA: plyšové rockové hvězdy hrají a tančí u nás

    17. září 2013 - Řetězec supermarketů BILLA připravil pro své zákazníky novou věrnostní kampaň Plyšband. Od zítřka budou zákazníci v prodejnách dostávat za nákupy nálepky, které povedou k získání plyšových zvířátek, které se prezentují coby rockové hvězdy. Kampaň poběží dvanáct týdnů a navazuje na loňskou úspěšnou akci Superosma s plyšáky ve tvaru ovoce a zeleniny. Stejně jako u této kampaně i v té aktuální má každé plyšové zvířátko své jméno i atributy.

    „Cílem kampaně je přilákat do našich obchodů zákazníky a motivovat je k k větším nákupům,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice a na Slovensku. „Náš marketingový tým Plyšbandem pokračuje v tvorbě originálních komunikačních kampaní,“ dodává Szczypka s odkazem na nejnovější reklamní kampaň.Tu bude řetězec uvádět na všech dostupných nosičích. Doprovodné aktivity budou probíhat na Facebooku. Pod heslem „zplyšujte se“, si mohou lidé vlastní fotky doplnit zvířecími plyšovými doplňky.

    Zvířátka v reklamní kampani tančí na motivy písně skupiny Sisters Sledge We Are Family. Hrací karty dostanou zákazníci v každém obchodě. Za každých 200 utracených korun jim náleží jeden bod, za třicet nasbíraných bodů pak mají nárok na plyšové zvířátko zdarma. S doplatkem ho dostane také za 10 nasbíraných bodů. Zvířátka se prodávají ale i za plnou cenu 399 Kč. Body za nákupy bude Billa rozdávat do 10. prosince, hračky si pak bude možné vyzvednout až do konce prosince.

    Poznámka: Vizuály kampaně včetně popisů všech postaviček a dalšího obrazového materiálu zašleme na vyžádání, případně je najdete ke stažení na www.dbm.cz v oddíle Mediaservis přiložené u této tiskové zprávy.

Kontakt: