Vydáno: 10.12.2010
DBM

„European Excellence Awards 2010“ za PR také v českých rukou

    Praha 10. prosince 2010 – Ve čtvrtém ročníku European Excellence Awards 2010 proměnila včera agentura Donath-Burson-Marsteller (DBM) mezi 1450 přihlášenými projekty obě své finálové nominace ve výroční ceny. Na mezinárodní PR scéně se tak stala i díky stejnému ocenění v roce 2008 nejúspěšnější českou PR agenturou posledních let. Oceněnými projekty jsou StřevoTour o.s. Onkomaják v kategorii Nevládní organizace a Ombudsman Orange Slovensko v kategorii Telekomunikace. Jedinou další společností působící na českém trhu, která na včerejším slavnostním večeru cenu na pražském Žofíně získala, byla společnost Vodafone Czech Republic.

    „Obstát v mezinárodní konkurenci potěší, zejména když doma není nikdo prorokem,“ komentoval úspěch DBM její generální ředitel Michal Donath. „V to, že by se nám mohlo podařit proměnit obě nominace, nikdo nedoufal. Můj dík patří zejména našim klientům, společnosti Orange Slovensko a o.s. Onkomaják, kteří důvěřovali našim nápadům a umožnili nám je uskutečnit v navrženém rozsahu, a oběma realizačním týmům. Rozhodnutí nezávislé mezinárodní jury, která oba projekty posuzovala, je velkým povzbuzením pro celý tým agentury,“ dodal.

    Včerejší úspěch agentury DBM lze hodnotit jako důstojné vyvrcholení afilačního vztahu se společností Burson-Marsteller, pod jejímž jménem Donath agenturu s působností na českém a slovenském trhu vedl bez měsíce téměř dvacet let. S ohledem na ne příliš významný ekonomický přínos vzájemné spolupráce v posledních letech se však obě strany dohodly na ukončení afilační smlouvy. DBM bude na českém i slovenském trhu od 1. ledna 2011 působit samostatně pod novým názvem Donath Business & Media. „Na spolupráci s Burson-Marsteller a na vše, čemu jsem se naučil, budu vzpomínat jen v dobrém,“ uzavřel Donath.

Kontakt: