1. Domníváte se, že v podnikání lze předcházet krizovým situacím?
(lze uvést pouze jednu možnost)
2. Setkal(a) jste se osobně s nutností řešit krizové situace?
3. Jak hodnotíte možnost vzniku rizika v následujících oblastech?
(1 – málo riziková, 2 – podprůměrně riziková, 3 – průměrně riziková, 4 – nadprůměrně riziková, 5 – vysoce riziková, 6 – nevím)
4. Pokud hodnotíte některé oblasti jako rizikové, kdo by se měl zabývat jejich prevencí?
(lze zvolit více možností)
5. Které nástroje prevence a minimalizace dopadu krizových situací využíváte?
6. Hodláte v příštích 12 měsících inovovat postupy pro zefektivnění prevence a řízení krizí?
7. Co je podle Vašeho názoru důležité u zaměstnanců či externích specialistů pro prevenci a řízení krizí?
(1 – zcela nedůležité, 2 – málo důležité, 3 – středně důležité, 4 – velmi důležité, 5 – zásadně důležité, 6 – nevím)
8. Jaké jsou hlavní důvody neobjektivního informování médií o firmách v krizových situacích?
9. Vyberte nástroje, které máte k dispozici pro komunikaci s veřejností během krizových situací:
10. Kdo je podle Vašeho názoru nejvhodnější osobou pro komunikaci s médii a veřejností během krize?
11. Jaký vliv na hospodářské výsledky může mít nedostatečná komunikace s médii během krizové situace?
12. Domníváte se, že je pro rozvoj firmy důležitá i znalost rizik, kterým čelí:
13. Podrobná znalost rizik podle Vašeho názoru vede k:
14. Považujete investice do identifikace rizik či prevence krizí za výhodné?
15. Poskytli jsme Vám v tomto dotazníku dostatečný prostor pro Váš názor na problematiku prevence a minimalizace dopadu krizových situací? Děkujeme za Váš komentář.