Vydáno: 7.10.2003
DBM

Krize na tapetě

    Praha 7. října 2003 – Postoje špičkových manažerů předních českých i nadnárodních firem Czech Top 100 k identifikaci rizik a krizové komunikaci jsou předmětem průzkumu prováděného v těchto dnech agenturou Donath-Burson-Marsteller (DBM) ve spolupráci se společnostmi Det NorskeVeritas (DNV) a MR. Think. Elektronický sběr dat skončí 26. října. Závěrečná zpráva bude zveřejněna v první polovině listopadu. Osloveno bylo celkem 120 firem z různých oborů podnikání.

    „Krize nemusí vždy znamenat jen další zvýšení podnikatelského rizika,“ tvrdí Michal Donath, generální ředitel agentury DBM. „Za určitých předpokladů představují podnikové krize obrovskou příležitost posunout firmu dopředu přiměřenou komunikací. Podmínkou však je včasná identifikace hrozícího rizika, “ dodal.

    Průzkum právě prováděný v České republice je první aktivitou společnosti Burson-Marsteller tohoto druhu ve střední a východní Evropě. Výsledky budou hodnoceny také v souvislosti se zjištěními společnosti Burson-Marsteller z obdobných průzkumů ve skandinávských zemích, Německu,Velké Británii a USA.

    Úplný dotazník v příloze této tiskové zprávy.

    Kontakt:
    Donath-Burson-Marsteller
    Jiří Šebek
    GSM: 602 661 336
    jiri_sebek@cz.bm.com

    Det Norske Veritas
    Martin Ruščák
    GSM: 604 209 012
    martin.ruscak@dnv.com

    MR. Think
    Ivan Tomek
    GSM: 602 335 168
    ivan.tomek@mrthink.cz

Soubory ke stažení:

Document Icon krize_na_tapete.doc Document Icon dotaznik.htm