Vydáno: 23.9.2003
GTS
Přísné oko GTS
Praha 23. září 2003 –
Nové dohledové centrum telekomunikačního provozu otevřela společnost GTS na pražských Vinohradech. Dohledové centrum má urychlit a zjednodušit komunikaci společnosti GTS se zákazníky, především odborných dotazů či servisních požadavků na zákrok v případě poruch. Technologická a stavební investice GTS do dohledového centra se pohybuje v řádu milionů korun.
„Srozumitelná a pohotová komunikace se zákazníky je pro ne-dominantního operátora nutností,“ řekl Tomáš Doležal, ředitel dohledového centra GTS. „Tomu slouží i design dohledového sálu. Analyzovali jsme, kdo má na koho vidět, kdo má koho slyšet a kdo se má s kým potkávat. Dohledové centrum je tu prostě proto, aby dokázalo bezprostředně reagovat na potřeby zákazníků,“ dodal Doležal.
Oproti původnímu dohledu sítě má nové centrum trojnásobnou plochu a bude zaměstnávat až o 30 % kvalifikovaných zaměstnanců více. Celkově zde najde uplatnění přibližně třicet zaměstnanců. Operátoři zákaznických linek budou poprvé sdílet pracoviště přímo s pracovníky technické podpory, což významně urychlí odbavení zákaznických požadavků.
Společnost GTS působí na českém trhu od roku 1991 a poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných služeb. S ročním obratem 2,4 miliardy korun (2002) je GTS největším konkurentem Českého Telecomu. Společnost je držitelem certifikátu ČSN EN ISO 9001:2001 a splňuje nejpřísnější mezinárodní standardy řízení kvality.
Soubory ke stažení:
dohledove_centrum.doc