Vydáno: 13.10.2006
Lufthansa

Stránka www.lufthansa.cz má nový vzhled

    Praha 13. října 2006 - Společnost Lufthansa spustila novou verzi stránky www.lufthansa.cz, která obsahuje moderní navigační prvky pro zvýšení přehlednosti a snadnější ovládání.

    Obsah internetové stránky je rozdělen do sekcí „Rezervace“ (Booking), „Akční cenové nabídky“ (Top Offers), „Informace a služby“ (Info & Service) a informace o věrnostním programu „Miles & More“. Verze stránky určená pro uživatele z ČR je nově přístupná přímo z centrální adresy www.lufthansa.com. Po první návštěvě je uživateli jeho národní stránka zobrazována automaticky. „Vzhled a obsah stránky jsme upravili na základě zjištění výzkumu provedeného mezi našimi zákazníky, přičemž jsme se snažili vyjít vstříc jejich požadavkům a praktickým připomínkám,“ uvedl Antinori, výkonný viceprezident pro marketing a obchod společnosti Lufthansa German Airlines.

    V sekci „Akční cenové nabídky“ je pro návštěvníka stránky připraven přehled letenek za nejvýhodnější cenu. Například v nabídce na poslední chvíli „Ready-to-Fly?“ je možné do týdne odcestovat z Prahy do Londýna či Amsterdamu za cenu 99 Kč bez poplatků a tax. Za stejných podmínek je možné letět do New Yorku a zpět za cenu od 4 779 Kč pro jednu osobu nebo do indického Béngalúru za 9 099 Kč. Zpáteční letenky do destinací v Německu jsou v nabídce od 990 Kč (ceny jsou uvedeny bez poplatků). Do konce října společnost Lufthansa navíc nabízí zvýhodněné letenky do dalších 53 destinací. Jde například o Dubaj za 7 900 Kč či indickou Bombaj za 12 000 Kč (ceny bez poplatků).

    Seznam všech služeb poskytovaných společností Lufthansa je nyní přehledně umístěn v jedné sekci „Informace a služby“. Jedná se o praktické rady cestujícím, informace o odbavení, letištních saloncích, službách na palubě letadel apod. V sekci „Miles & More“ jsou připraveny informace o největším evropském věrnostním programu, který dnes sdružuje již na 12 milionů členů. Při registraci do 31. prosince připíše společnost Lufthansa na účet novým členům v ČR bonusové 2 000 mil.

    Další novinkou je možnost prohledávat stránky pomocí funkce „Hledat“ (Search), přehledná struktura stránky (Site Map) a odpovědi na často kladené otázky (FAQ). Cestující v ČR mohou využít „Tipy pro cestující z Prahy a Brna“: informace o prodejní kanceláři a odbavovacích přepážkách, rady, co dělat v případě poškození zavazadla, a přehled manipulačních poplatků při koupi letenek v ČR.

    Až do 12. listopadu běží soutěž společnosti Lufthansa s cílem seznámit zákazníky s novou internetovou stránkou. Najdete-li na stránce www.lufthansa.com ukrytý obrázek dvojice letenek, můžete se zaregistrovat a při troše štěstí vyhrajete dvě letenky do libovolné destinace společnosti Lufthansa. Více informací o podmínkách soutěže najdete na webových stránkách.

    Stránka společnosti Lufthansa byla poprvé spuštěna v roce 1995 (pro ČR v roce 1998) a od té doby se její popularita zvyšuje. Počet letenek prodaných přes www.lufthansa.com vzrostl v roce 2006 celosvětově až o 50 procent. Z hlavní stránky společnosti Lufthansa je nyní možné přejít na portály různých států a skupin. Kromě německé stránky provozuje společnost Lufthansa dalších 60 portálů různých států v 11 jazykových verzích. stující z 

Kontakt: