Vydáno: 19.11.2009
Lufthansa

Lufthansa získala v hodnocení ‘Travel Top Fifty’ čtyři ceny

    S napětím očekávané hodnocení ‘Travel Top Fifty’ (Nejlepší padesátka v cestování) časopisu Monocle se dnes dostává na vybrané novinové stánky po celém světě. Hodnocení, které se opírá o bezprostřední zkušenosti zcestovalých redaktorů časopisu, oceňuje celou škálu parametrů přispívajících ke kvalitě cestování od nejlepšího občerstvení během letu (Best Inflight Meal), až po nejlépe zrenovovaný hotel (Best Hotel Renovation).

    „Kvůli hodnocení ‘Travel Top Fifty’ pečlivě zkoumáme celý svět. Procestujeme všechny dopravní uzly a každý rok podáváme zprávy z více než 100 zemí po celém světě. Fakt, že společnost Lufthansa získala čtyři ocenění z našich padesáti kategorií, svědčí o tom, že se jedná o inteligentní leteckou společnost zaměřenou na poskytování kvalitních služeb”, řekl Tyler Brûlé, šéfredaktor časopisu Monocle.

    Lufthansa byla v anketě hodnocena vysoko a získala čtyři ceny:

    • Nejlepší letuška, kategorie číslo 47 (Best Flight Attendant)
    Naria Fau Wakamoto, letuška, která se stará o cestující společnosti Lufthansa v první třídě na trase Mnichov -Tokio, byla oceněna za „rozvážný a pozorný přístup a eleganci”.

    • Nejlepší produkt ve vzduchu, kategorie číslo 27 (Best Combo in the Air)
    Lufthansa Italia získala uznání za to, že “ukazuje italským partnerům, jak nabízet důstojné non-stop spojení z Itálie do významných evropských měst”.

    • Nejlepší salonek, kategorie číslo 7 (Best Lounge)
    Salonek společnosti Lufthansa pro cestující první třídou na letišti v Mnichově dostal nejvyšší hodnocení za “zajištění maximálně plynulého cestování bez překážek”.

    • Nejlepší internet na palubě, kategorie číslo 5 (Best Inflight Internet)
    Zavedení systému Flynet do stovky letadel do začátku roku 2011 přineslo společnosti Lufthansa čtvrtou a poslední cenu časopisu Monocle.

    „Jsme velmi rádi, že jsme v letošním tolik uznávaném hodnocení „Monocle’s Top Fifty“ získali čtyři ceny. To dokazuje, že naše vytrvalé úsilí o další zlepšování našich produktů a služeb na zemi i ve vzduchu zákazníci oceňují. Inovace, spolehlivost i osobní nasazení našeho týmu z nás dělá předního leteckého dopravce,” řekl Karsten Benz, viceprezident společnosti Lufthansa pro prodej a služby.

    Hodnocení „The Monocle Travel Top Fifty“ je otištěno ve vydání časopisu s číslem 29, které je od dnešního dne na stáncích. Časopis letos poprvé přináší i fotografie vítězů každé kategorie.

    Co je Monocle: Mediální značka Monocle vznikla v únoru 2007. Má divizi časopisů, webu a maloobchodu. Monocle přináší náročnému a vysoce vzdělanému publiku - ženám i mužům - jednotný a ucelený obsah jak v tištěné, tak i v digitální podobě. S posláním „dohlížet na svět“ se zaměřuje na globální otázky, obchod, kulturu a design. Vedení firmy sídlí v Londýně.

    O společnosti Lufthansa: Přední evropská letecká společnost Lufthansa nabízí kvalitu, inovaci a spolehlivost v pěti oblastech podnikání: Passenger Airline Group (osobní doprava), Logistics (logistika), MRO (údržba a opravy), Catering (stravovací služby) a IT Services (informační technologie). Skupina Lufthansa zaměstnává na celém světě více než 118 000 lidí a v letošním roce přepravila ve svých 700 letadlech více než 55 milionů cestujících. Společně s Austrian Airlines, bmi, Brussels Airlines a SWISS obsluhuje Lufthansa prostřednictvím velkých dopravních uzlů v Bruselu, Düsseldorfu, Frankfurtu, Londýně, Mnichově, Vídni a Curychu až 254 destinací ve 101 zemích na čtyřech kontinentech. Lufthansa v současné době vynakládá největší investici do flotily za celou dobu své existence - objednala 160 nových letadel. Zákazníci budou mít k dispozici modernější a tišší letadla, například Airbus A380, který bude v provozu od léta 2010. Tento letoun nabídne také Flynet, palubní širokopásmovou internetovou službu společnosti Lufthansa.

Kontakt:
    Donath-Burson-Marsteller
    Beata Bartošová
    GSM: +420 602 389 161
    E-mail: beata.bartosova@bm.com

    Soubory ke stažení:

    Document Icon lh_vyhrala.doc