Vydáno: 27.3.2008
Lufthansa

Zprávy - březen

    V létě Lufthansa nasadí v programu Private Jet vlastní stroje
    Lufthansa buduje vlastní letku pro individuální přepravu cestujících. První z nových letounů, Cessna Citation CJ3, aerolinie obdrží již v dubnu a osm dalších strojů bude uvedeno do provozu v následujících měsících. Lufthansa v tomto segmentu služeb zaznamenala výrazný nárůst poptávky. Ve srovnání s předešlým rokem se počet letů v programu Private Jet zvýšil o 26 %. Poptávka převyšovala kapacitu v průměru o 25 %, v nejvytíženějších měsících pak až o 60 %. Nové letouny začnou od dubna dodávat firmy Cessna a Bombardier. „Jsme jediná společnost na světě, která vedle běžných letů dle letového řádu úspěšně poskytuje služby i pro individuální dopravu,” uvedl Thierry Antinori, výkonný viceprezident společnosti pro marketing a prodej. „Služba Private Jet je dalším segmentem letecké dopravy, ve kterém Lufthansa udává směr,” dodal Antinori. Do nasazení vlastních strojů budou lety Private Jet provozovány partnerskými přepravci. Celý text v angličtině je zde>> a v němčině a zde>>.

    Letový řád se třikrát ročně podřizuje změnám času i proudění vzduchu
    Zanedlouho začne platit nový letový řád společnosti Lufthansa. Hlavním důvodem pro střídání zimního a letního letového řádu je změna zimního času na letní a naopak. Letní letový řád tak začíná platit 30. března současně s posunutím času o jednu hodinu dopředu. Kromě změny času bere Lufthansa v letových řádech v úvahu také další faktory, jakými jsou například nová pravidla provozu na jednotlivých tratích nebo přírůstky ve flotile společnosti. Výsledkem je pak další, rozšířená verze letního letového řádu s novými destinacemi, která bude platit od července. Vliv na uspořádání letových řádů mají rovněž sezónní větry. Právě ty zapříčiňují, že letouny na některých linkách létají v létě pomaleji, než v zimě. To platí zejména na linkách do Asie, kde se směr proudění vzduchu obtékajícího Himaláje mění v závislosti na roční době střídavě na severní nebo jižní.

    Na frankfurtském letišti byla otevřena exkluzivní část letištního terminálu
    Cestujícím budou nově sloužit prostory spojující haly C a D prvního a druhého terminálu frankfurtského letiště. Nové velkoryse navržené prostory s čekárnami umístěnými ve dvou podlažích plně vyhovují nárokům pro provoz budoucí vlajkové lodi flotily společnosti Lufthansa, Airbusu A380. Zcela unikátní je koncept můstků, který umožňuje současný nástup cestujících ze dvou oddělených podlaží (viz fotografie). Celý text v angličtině je zde>>, fotografie v tiskové kvalitě jsou zde>>.

    Věrnostní program Miles & More slaví 15 let a 15 milionů členů
    Příběh programu Miles & More se začal psát v roce 1993, kdy jej společnost Lufthansa založila spolu se sedmi partnery z oblasti hotelových služeb a půjčování automobilů. Po patnácti letech existence je Miles & More největším evropským věrnostním programem sdružujícím 15 milionů členů a více než 200 různých partnerů. V rámci programu Miles & More připravila na následujících šest měsíců společnost Lufthansa spolu se svými partnery u příležitosti patnáctiletého výročí řadu soutěží a speciálních nabídek. Více informací je k dispozici na adrese www.miles-and-more.com/15. Celý článek v angličtině je zde>> a v němčině zde>>.

    Skupina Lufthansa investuje 150 milionů eur do letištních salonků
    Celosvětová síť letištních salonků společnosti Lufthansa poskytuje cestujícím ve First a Business Class, stejně jako těm, kteří cestují pravidelně, možnost odpočinout si od shonu, který na většině letišť panuje. Do roku 2013 proto aerolinka investuje 150 milionů eur do salonků ve své celosvětové síti destinací. „Nikdy nepřestaneme pracovat na upevnění naší pozice prémiového přepravce. Letištní salonky jsou pro naplnění tohoto záměru klíčové,” uvedl Thierry Antinori, výkonný viceprezident společnosti pro marketing a prodej. „Investice do vylepšení salonků podtrhuje náš cíl poskytnout prémiové cílové skupině odpovídající servis a maximálně jí zpříjemnit cestování s naší společností.” dodal Antinori. Celý text v angličtině je zde>> a v němčině zde>>. Fotografie v tiskové kvalitě najdete zde>>.

    Lehká středomořská kuchyně
    Hvězdný kuchař Marcello Fabbri připravuje menu pro cestující první a business třídy
    Působištěm italského šéfkuchaře ověnčeného hvězdou Michelin je od roku 2000 restaurant ve výmarském hotelu Elephant. V rámci programu Star Chefs bude jeho menu do konce dubna servírováno také cestujícím společnosti Lufthansa. Pokrmy, které navrhl, tak ochutnají také pasažéři dálkových letů v první a business třídě. Mezi pokrmy určenými pro první třídu se bude jako předkrm podávat terina z kozího sýru s marinovaným zeleným pepřem a olivami. Následovat může mořský okoun plněný roketou servírovaný se šťouchanými bramborami a olivami. Celý text v angličtině je zde>> a v němčině zde>>.

Kontakt:
    Donath-Burson-Marsteller
    Jan Laštovička
    GSM: +420 602 389 165
    E-mail: jan.lastovicka@bm.com

    Soubory ke stažení:

    Document Icon LH_zpravy_0803.doc