Vydáno: 3.9.2002
SAP ČR

INFODIGEST 09/2002 - Praha 3. září 2002

    Nezávislé studie prokázaly návratnost investic do mySAP CRM
    (Walldorf, Německo – 28. srpna 2002)

    Na základě dvou nezávislých studií návratnosti investic mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) přináší podstatné úspory a zlepšení ve vztazích se zákazníky. Hodnota návratnosti investic, ukazatel ROI, je pro zájemce rozhodující při nákupu systémů CRM. Podle analytické společnosti Peppers and Rogers Group britský internetový prodejce zdravotnických a kosmetických výrobků Digital Wellbeing zaznamenal za dva roky po zavedení mySAP CRM návratnost investic ve výši 72 procent. Přední evropský dodavatel generických léčiv „ratiopharm“ zaznamenal během tří let návratnost investic ve výši 63 procent.
    (http://www.sap.com/company/press/press.asp?pressID=1389)

    Berní úřad státu Florida bude vstřícnější díky mySAP CRM
    (Tallahassee, Florida –5. srpna 2002)

    Berní úřad státu Florida se rozhodl zavést mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM). Florida je první stát USA, kde budou berní úřady používat systém mySAP CRM. Od systému si berní úředníci slibují integraci informačních procesů, zlepšení zákaznických služeb, zabezpečení aktuálnosti údajů a rozšíření možností pro elektronickou správu dokumentů. Rozhodnutí přichází necelý rok poté, co floridský berní úřad úspěšně zavedl řešení pro optimalizaci správy daní a dalších příjmů vyvinutého společnostmi SAP Public Services a Deloitte Consulting.
    (http://www.sap.com/company/press/press.asp?pressID=1379)

    SAP pomáhá Hitachi High-Technologies Europe obchodovat ve velkém
    (Walldorf, Německo – 8. srpna 2002)

    Zavádění prvního odvětvového řešení SAP Global Trade bylo ukončeno ve společnosti Hitachi High-Technologies Europe. Jde o řešení z rodiny mySAP.com optimalizující logistické zpracování nabídkových a poptávkových procesů společností působících v celosvětovém měřítku. Dodavatel vyspělých technologií využívá tento software pro globální zprostředkovatelskou činnost a pro řízení prodeje. Základní funkcí řešení SAP Global Trade je management smluvních vztahů. Tento nástroj má usnadnit rychlé a informované řízení firmy tím, že zpracuje ustanovení obchodních smluv týkající se jak nákupu, tak prodeje.
    (http://www.sap.com/company/press/press.asp?pressID=1380)

    Největší světový producent mědi zavede mySAP.com
    (Santiago, Chile –5. srpna 2002)

    Největší světový producent mědi, chilská firma Chilean National Corporation of Copper (Codelco), zavede všechny funkce e-businessové platformy mySAP.com. Od nového řešení Codelco očekává inovaci obchodních postupů, optimalizaci vnitropodnikových procesů a zvýšení konkurenceschopnosti. Společnost Codelco má přes sedmnáct tisíc zaměstnanců, z nichž více než sedm tisíc bude mít k platformě mySAP.com uživatelský přístup.
    (http://www.sap.com/company/press/press.asp?pressID=1378)

    Čtyři tisíce techniků Bell Canada využívá mySAP Mobile Business
    (Montreal, Quebec – 27. srpna, 2002)

    Největší kanadská internetová komunikační firma Bell Canada a společnost SAP oznámily úspěšné zavedení řešení mySAP Mobile Business, které má automatizovat zprostředkovatelskou činnost. Nový systém usnadní čtyřem tisícovkám techniků zadávání požadavků na zprostředkované služby. Technici mají v on-line i off-line režimech k dispozici kompletní katalog dostupných nástrojů a služeb. Zavádění řešení mySAP Mobile Business zajišťovaly společnosti CGI a SAP Canada. Proces zavádění trval čtyři měsíce.
    (http://www.sap.com/company/press/press.asp?pressID=1388)

    SAP doplnil řešení mySAP Automotive o systém vyřizování reklamace
    (Detroit, Michigan – 28. srpna 2002)

    Na konferenci Auto-Tech 2002 v americkém Detroitu oznámila společnost SAP, že doplnila odvětvové řešení mySAP Automotive o systém pro uplatňování záruk. Ten má při zvyšujícím se počtu reklamací snížit náklady na jejich vyřizování a zvýšit rychlost vyřizování. Tím se má zvýšit spokojenost a loajalita zákazníků. Reklamační procesy jsou totiž v automobilovém průmyslu spojeny s celou řadou komplexních obchodních procesů jako například prodej vozů, finanční otázky, controlling, správa náhradních dílů a inženýring. Přitom výrobci automobilů běžně využívají množství rozdílných programů refundace, leasingu, servisních a pojistných smluv.
    (http://www.sap.com/company/press/press.asp?pressID=1393)

    Ivan Boroš
    Public Relations Manager
    SAP CR, spol. s r.o.
    Tel.: +420 2 57 114 191
    Fax: +420 2 57 114 110
    GSM: +420 602 531 991
    ivan.boros@sap.com
    http://www.sap.cz/

    Jiří Šebek
    Account Director
    Donath-Burson-Marsteller
    Tel.: +420 602 661336
    Fax: +420 2 24211620
    GSM: +420 602 661336
    jiri_sebek@cz.bm.com
    http://www.dbm.cz/

Soubory ke stažení:

Document Icon SAPInfoDigest-2002-09.doc