Vydáno: 28.2.2013
DBM

Názory českých novinářů zaujaly i ve světě

    Praha 28. února 2013 – Komunikační průzkum agentury Donath Business & Media (DBM) na téma “Názory českých novinářů na vybrané otázky mediálního prostředí v České republice” získal čestné uznání v mezinárodní soutěži PR Daily’s Media Relations Awards 2012. Ceny vyhlašuje americká oborová publikace Ragan’s PR Daily. Český projekt byl oceněn v kategorii „Best Integration of PR in a Business Campaign“. Již premiérová účast české agentury v soutěži přinesla českým barvám vavříny mezi silnou americkou konkurencí. Letošního ročníku soutěže se zúčastnilo 350 projektů.

    „Ocenění patří rovným dílem respondentům v průzkumu i agentuře DBM,“ uvedl Michal Donath. „Je to malý krok ke zvyšování prestiže české školy PR na mezinárodním poli,“ dodal Donath. Agentura DBM získala v mezinárodních soutěžích již dříve řadu prestižních ocenění za projekty realizované pro své klienty.

    Cílem průzkumu bylo zmapovat názory českých novinářů na mediální prostředí v ČR včetně vnějších vlivů ze strany inzerentů, politiků i PR agentur. Na otázky týkající se také citlivých témat jako například co má nejvýraznější vliv na kvalitu práce médií a kde leží hranice mezi přijatelným a nepřijatelným chováním ze strany PR agentur, odpovědělo celkem 566 (22 %) z oslovených 2577 aktivních novinářů. „Nečekaně velkému počtu respondentů patří dík za otevřenost i důvěru, s níž se průzkumu zúčastnili. Bez jejich aktivní spolupráce bychom se o ocenění nemohli ucházet,“ dodal Donath.

    Agentura DBM byla založena v roce 1991 a je jednou z nejstarších public relations agentur na českém trhu. Od roku 2012 je členem sítě nezávislých PR agentur a komunikačních firem IPREX. Ta vznikla v roce 1983 a tvoří ji celkem 74 partnerských agentur se 110 kancelářemi po celém světě.

    Zpráva PR Daily je zde: http://www.prdaily.com/Main/Articles/13925.aspx
    Kompletní závěrečná zpráva z oceněného průzkumu je k dispozici na internetových stránkách www.dbm.cz, a to zde.

Kontakt: