Vydáno: 17.4.2011
BILLA ČR

BILLA uvádí Vocílku: garantovaná kvalita pro maso z českých chovů a masné výrobky

    Společnost BILLA uvede na trh novou privátní značku v sortimentu masa a masných výrobků. S označením Vocílka najdou od pondělí 18. dubna v prodejnách tohoto řetězce zákazníci hovězí, vepřové a kuřecí maso a také řadu speciálních uzenin. U takto označeného masa BILLA garantuje, že pochází výhradně z českých chovů, je maximálně čerstvé a pečlivě kontrolované od porážky, přes opracování až po porcování. Značka byla vyvinuta speciálně pro český trh a české zákazníky. BILLA jejím zavedením pokračuje v politice aktivní podpory místních zemědělců. Dlouhodobě jim pomáhá také prostřednictvím svých dalších projektů, jako je spolupráce s Agrární komorou ČR a prodej produktů českých farmářů v prodejnách BILLY na celostátní i regionální úrovni.

    „Podpořit české zemědělce pro nás znamená prodávat jejich produkty, a to přesně děláme,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „Zároveň je nutné vyzdvihnout kvalitu českých chovů, které se nikdy nepotýkaly s žádnými závažnějšími skandály ani potížemi,“ dodává. íků přímo v 

    Z etiket masa s logem Vocílka zákazníci získají detailní informace. U hovězího masa jde například o všechny údaje o zvířeti od věku a původu až po místo porážky. Uzeniny Vocílka, mezi kterými jsou různé druhy šunky, salámů a také například Vídeňské minipárečky, dodávají čeští zpracovatelé. Všechny jsou vyrobeny podle místních tradičních receptur a navíc neobsahují laktózu a jsou přirozeně bezlepkové. Značku Vocílka BILLA vyvinula ve spolupráci se zákazníky.

    Vocílka je naše značka a my jsme tak převzali zodpovědnost za maso od jeho porážky až po prodej,“ říká Jaroslaw Szczypka. „Jsme jediný obchodní řetězec, který prodává maso s garancí českého původu. A k tomu navíc také díky setrvalé přítomnosti našich pracovníků přímo v masokombinátu ručíme za stoprocentní kontrolu, kvalitu, čerstvost, opracování i naporcování masa,“ vypočítává a dodává, že 65 procent veškerého sortimentu, který BILLA prodává, je českého původu.

    Uvedení nové značky na trh doprovodí reklamní kampaň v televizi, tisku a na internetu doplněná 150 bilboardy rozmístěnými po celé republice. BILLA ke komunikaci využije také vlastní letáky a promoakce přímo na prodejnách včetně ochutnávek. Speciálně pro tuto řadu produktů spouští BILLA od zítřka také internetové stránky www.vocilka.cz.

    Vocílka je pátou privátní značkou řetězce BILLA a vznikla speciálně pro český trh. Mezi tyto značky patří dále Naše Bio s aktuálně 150 artikly v bio kvalitě převážně od českých výrobců. Naše Bio jogurt bílý 3% se dokonce stal vítězem soutěže Česká biopotravina roku 2010 v kategorii mléko a mléčné výrobky. Vlastními značkami BILLY jsou dále Chef Menu s hotovými jídly, Clever s nabídkou kvalitních výrobků za nejnižší ceny a kosmetika My.

    Společnost BILLA v současné době zaměstnává téměř 6200 pracovníků a je řetězcem
    s jednou z nejhustších sítí prodejen v České republice.

    Vizuál značky Vocílka a další obrazové materiály jsou k dispozici ke stažení na stránkách www.dbm.cz/mediaservis.

Kontakt: