Vydáno: 17.2.2004
Pfizer
WPP na modro
Praha 17. února 2004
– Farmaceutická společnost Pfizer si pro zajišťování integrované podpory značky Viagra pro rok 2004 vybrala agentury z rodiny WPP. Dvoukolového výběrového řízení se účastnilo celkem sedm agentur, do druhého kola postoupily jen tři. Komunikační aktivity značky značek spojované s účinnou léčbou erektilní dysfunkce bude koordinovat reklamní agentura Young & Rubicam, média nakoupí Mediaedge:cia, aktivity v oblasti PR proběhnou v režii agentury Donath-Burson-Marsteller a podlinkovou reklamu zajistí Production Brothers.
„Kreativní komunikace je pro naše obchodní aktivity v této oblasti jakýmsi afrodisiakem,“ říká Jiří Tráva, tiskový mluvčí společnosti Pfizer. „Agentura Young & Rubicam má na poli reklamy výjimečné postavení, stejně jako Pfizer v léčbě erektilní dysfunkce. Přesvědčil nás komplexní a hlavně velmi nekonvenční přístup k našemu zadání. Youngové se spolu se svými sestrami i bratry docela vytáhli,“ dodává Tráva.
Pfizer Inc., s centrálou v New Yorku, je farmaceutická společnost orientovaná na výzkum, vývoj a výrobu nových léků. Její výrobky se prodávají ve více než 150 zemích světa. Do jejího portfolia patří kromě Viagry také nejprodávanější lék na světě, prostředek na snížení hladiny cholesterolu Lipitor. Další informace na www.pfizer.com.
Kontakt:
Donath-Burson-Marsteller
Gabriela Svobodová
Tel.: 224 211 220
Fax: 224 211 620
GSM: 602 389 166
Email: gabriela_svobodova@cz.bm.com
Soubory ke stažení:
WPP_na_modro.doc