Vydáno: 15.7.2007
BILLA ČR

BILLA ČR drží slovo

    První nová filiálka sítě BILLA ČR, která vznikla rekonstrukcí bývalého supermarketu Delvita, bude pro veřejnost oficiálně otevřena v úterý na Karlově náměstí v Praze. Jde o jednu z 97 bývalých prodejen Delvita, které společnost BILLA ČR k 1. červnu 2007 v rámci transakce schválené Evropskou komisí převzala. Za ní budou následovat další prodejny v Praze a v regionech, kde BILLA ČR ještě nepůsobí. Měsíc a půl po faktickém převzetí sítě Delvita tak otevře první rebrandovaná prodejna BILLA své dveře zákazníkům v souladu s avizovaným harmonogramem. Všechny další prodejny projdou rekonstrukcí nejpozději do konce roku 2008. 

    „Fyzickou proměnou první bývalé prodejny Delvita na standardní součást sítě BILLA začíná naše dlouhodobé úsilí získávat konkrétní podobu i pro zákaznickou veřejnost,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA ČR. „Upřímně si vážím mimořádného nasazení všech našich zaměstnanců při rekonstrukci a moc bych si přál, aby i další proměna sítě proběhla stejně hladce,“ dodává.

    V sortimentu nové prodejny na Karlově náměstí převáží zboží prodávané v původních supermarketech BILLA, doplněné o oblíbené výrobky ze sortimentu Delvita. Celková prodejní plocha zde činí 381 m2 a víkendová otevírací doba se rozšíří z původních 9–19 na 8–20 hod. o 

    Součástí viditelných změn tváře nejen rekonstruovaných prodejen bude i zvýšený důraz na ochranu životního prostředí včetně odbourání bezplatné distribuce jednorázových plastových tašek na nákup. Namísto nich budou mít zákazníci k dispozici pevnější recyklovatelné plastové tašky určené k vícenásobnému použití, které budou v prodeji a také ekologičtější tašky z pevného papíru. Plastové tašky Delvita budou i v dosud nerekonstruovaných prodejnách zákazníkům k dispozici pouze do vyčerpání zásob. „Jde o první, zpočátku možná méně populární, viditelnou změnu na bývalých prodejnách Delvita. Z dlouhodobého pohledu, myslím, vstřícný postoj k prostředí, v němž žijeme, oceníme všichni,“ vysvětluje Szczypka.

    Akvizicí marketů Delvita stoupl počet prodejen provozovaných společností BILLA v České republice na 180, počet zaměstnanců je nyní vyšší než 5 tisíc. Roční obrat společnosti BILLA vzroste integrací prodejen Delvita na 17 mld. korun a její podíl na českém trhu s potravinami a drogistickým zbožím dosáhne podle odhadů téměř 8 procent. Akvizice však nebude mít vliv na další rozvojové plány společnosti BILLA. Ta plánuje v příštích pěti letech otevřít 7 až 8 nových prodejen ročně.

Kontakt:
    Donath-Burson-Marsteller
    Beata Bartošová
    GSM: +420 602 389 161
    E-mail: beata.bartosova@bm.com

    Soubory ke stažení:

    Document Icon billa_drzi_slovo.doc