Vydáno: 25.10.2001
KPNQwest/GTS

Pod kontrolou 24 hodin denně

    Praha 25. října 2001 – WebCare, nová služba společnosti GTS, umožňuje zákazníkům non-stop kontrolu nad vlastními telefonními, datovými a internetovými účty. Zákazníci tak mohou kdykoliv získat okamžité a detailní výpisy z účtů, přesné údaje o délce a ceně jednotlivých telefonních hovorů, množství přenesených dat i o průběhu fakturace. WebCare přitom podporuje také výkon zaměstnání z domova. Všichni, kdo potřebují pracovat s informacemi o využitých telekomunikačních službách různého typu, je nyní mohou získávat odkudkoliv on-line po internetu.

    „Odhadujeme, že nejméně 50% našich zákazníků začne pravidelně využívat služby WebCare ještě do konce tohoto roku,“ soudí David Duroň, marketingový ředitel GTS. „V polovině roku 2002 jejich podíl již očekáváme na úrovni 90%.“

    Hotely a velká obchodní centra získají využitím služby WebCare příležitost přistupovat ke svým detailním účtům po 24 hodin denně. Mezi významné zákazníky GTS patří například hotel Hilton. „Náš hotel musí fungovat non-stop. Díky službě WebCare máme k dispozici nepřetržitý tok informací o využití našich telefonních linek,“ uvedl Jan Popovič, vedoucí oddělení IT hotelu Hilton.

    GTS je největším alternativním telekomunikačním operátorem v České republice poskytující komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných služeb. Pro rok 2001 očekává tržby 2 mld. Kč.

    Kontakt:
    GTS
    David Duroň, marketingový ředitel a tiskový mluvčí
    Tel.: 02/96 157 376
    E-mail: david.duron@gtsgroup.cz

    Donath-Burson-Marsteller
    Radek Stavěl
    GSM: 0602-682 608
    E-mail: radek_stavel@cz.bm.com

Soubory ke stažení:

Document Icon Webcare_cz.doc