Vydáno: 25.1.2001
Avaya

Spokojenost zákazníků není fráze

    O možnost odbavovat požadavky svých zákazníků po Internetu rozšířila stávající zákaznické centrum společnost Aliatel, poskytovatel datových, hlasových a internetových služeb. Přídavné zařízení za téměř devět milionů korun usnadňuje komunikaci se zákazníky, kteří potřebují asistenci operátora například při vyplňování formulářů nebo vyhledávání různých informací prostřednictvím Internetu. Vedle nově zavedené internetové komunikace textovým chatem či hlasem, elektronickou poštou a faxem zprostředkuje systém také výměnu elektronických dokumentů.

    „Komunikaci se zákazníkem zabezpečujeme pomocí nejvyspělejších technologií,” řekl Jiří Hubka, generální ředitel společnosti Aliatel. „Kontaktní centrum současně zvyšuje efektivnost prodeje při plném respektování soukromí a nároků zákazníků na kvalitu a rychlost obsluhy.“ Podle Jiřího Hubky společnost Aliatel zvolila technologii Avaya s ohledem na komplexnost řešení kontaktního centra. Ta nabízí různá nastavení uživatelských parametrů a možnost budoucího rozšíření původního zařízení o nové prostředky.

    Kontaktní centrum z produkce společnosti Avaya (původně skupina Enterprise Networks společnosti Lucent Technologies) využilo původního klasického call centra společnosti Aliatel z roku 1998, které bylo na bázi systému Definity. Systém byl vybaven funkcemi pro automatickou distribuci hovorů (ACD) a pro monitorování a správu (CMS) hovorů. Kontaktní centrum je doplněno také systémem pro automatické obvolávání zákazníků a nástroji pro vedení marketingových kampaní. Nepřetržitý provoz v něm v současné době zajišťuje celkem jedenáct operátorů.

    O společnostech:
    Aliatel a. s. poskytuje v garantované kvalitě široký výběr datových, hlasových a internetových služeb. Zákazníci Aliatelu a další zájemci mohou sdělit své dotazy, požadavky a připomínky ke kvalitě či nabídce služeb 24 hodin denně po celý rok na telefonním čísle 02/8303 1333, faxem 02/8303 1888 nebo e-mailem mail@aliatel.cz. Další informace o společnosti Aliatel a nabízených službách jsou k dispozici na adrese www.aliatel.cz.

    Avaya nabízí řešení na bázi konvergované hlasové a datové komunikace, řízení zákaznických vztahů (CRM), messaging, polyfunkční hlasové sítě a strukturované kabelové systémy. Společnost vede v celosvětovém měřítku v prodeji produktů messagingu a strukturované kabeláže a je zároveň přední americkou společností v prodeji systémů hlasové komunikace pro podniky a kontaktních center. Doplňující informace o společnosti získáte na www.avaya.cz, nebo telefonním čísle 02/2219 4211, fax 02/2219 4200.

    Kontakt:
    Aliatel a.s.
    Petra Kopecká
    Senior specialista PR
    Tel.: 02/8303 3152
    petra.kopecka.pr@aliatel.cz
    Avaya c/o Donath-Burson-Marsteller
    Jiri Sebek
    Account Manager
    GSM: 0602/661336
    jiri_sebek@cz.bm.com

Soubory ke stažení:

Document Icon Aliatel_cz.doc