Vydáno: 23.6.2016
UPS

UPS investuje do pozemní sítě, vytvoří rychlejší propojení České republiky se západní Evropou a Skandinávií

    České firmy a internetové obchody budou využívat rychlejší pozemní přepravu umožňující export do Belgie, Finska, Francie, Irska, Lucemburska, Německa, Nizozemska, Portugalska, Rakouska, Španělska, Švédska a Velké Británie.

    PRAHA, 23. června 2016 – Společnost UPS (NYSE:UPS) dnes oznámila řadu vylepšení své sítě pro pozemní přepravu, která zákazníkům v Evropě nabídne více exportních příležitostí. Ti budou moci využívat výhody pramenící z rychlejší služby UPS Standard® při přepravě zásilek v rámci celého kontinentu. Tuzemští zákazníci z Brna, Ostravy a přilehlých oblastí ocení rychlejší službu UPS Standard® při posílání zásilek do Belgie, Finska, Francie, Irska, Lucemburska, Německa, Nizozemska, Portugalska, Rakouska, Španělska, Švédska a Velké Británie.

    „Přestože našimi nejrychlejšími službami budou vždy expresní služby UPS , podařilo se nám až o dva dny zkrátit tranzitní dobu pro naše ekonomicky nejvýhodnější služby přeshraniční přepravy,” uvedl NandoCesarone, prezident společnosti UPS pro oblast Evropy. „UPS se zavázala do roku 2019 investovat 2 miliardy dolarů do své evropské sítě a infrastruktury. Modernizace pozemní přepravní sítě je součástí této investice a umožňuje našim českým klientům rychleji a efektivněji získat nové trhy,” pokračoval Cesarone.

    Evropská asociace EcommerceEurope odhaduje, že internetová ekonomika v Evropě poroste na 6,6% evropského HDP v roce 2020, z 2,2% v roce 2014. Tento nárůst elektronického obchodování vypovídá o stále silnějším postavení zákazníka, které nemá obdoby, ať už jde o přepravu zboží pro osobní potřebu, realizaci dodávky či servisní nákupy v tradičních odvětvích, jako jsou průmyslová výroba nebo automobilový průmysl.

    Podle studie UPS Pulse ofthe Online Shopper™ 58 procent on-line zákazníků opouští nákupní košík ve chvíli, kdy mají pocit, že doba doručení je příliš dlouhá. Kromě toho 43 procent zákazníků tvrdí, že pozdní doručení snižuje pravděpodobnost, že by si u stejného obchodníka nakoupili zboží znovu. Služba UPS Standard s rychlejším doručením za přijatelnou cenu umožňuje českým firmám zvyšovat spokojenost zákazníků.

    Rychlejší čas dodání znamená také více příležitostí pro všechny firmy v Evropě díky využití výhod exportu. Podle průzkumu UPS 2015 European SME ExportingInsights provedeném mezi více než tisíci majiteli malých a středních firem mají exportující firmy významný náskok před těmi, které podnikají pouze v rámci své domovské země.

    „UPS již více než 20 let pomáhá vytvářet spolehlivé spojení tuzemských firem všech velikostí se světem,” uvedl Cesarone. „Vylepšení sítě pro pozemní dopravu je dalším důkazem našeho dlouhodobého závazku poskytovat vysoce kvalitní služby, kterými je UPS známá.”

    UPS

    UPS (NYSE:UPS) je světový lídr v oblasti logistiky a nabízí širokou škálu řešení včetně přepravy balíků a nákladní přepravy, usnadnění mezinárodního obchodu a rozvoje pokročilých technologií, díky kterým lze efektivněji řídit dění v obchodním světě. Hlavní sídlo společnosti je v Atlantě, USA. UPS své služby poskytuje ve více než 220 zemích a teritoriích světa. Adresa internetových stránek společnosti je ups.com®, korporátní blog naleznete na longitudes.ups.com. Novinky a zprávy UPS jsou k dispozici na pressroom.ups.com.

    O studii UPS 2015 European SME ExportingInsights

    Dotazování v rámci studie probíhalo od 15. června do 7. srpna 2015 mezi 10.717 majiteli a řediteli malých a středních podniků s odpovědností za řízení, obchodování, podnikání nebo rozvoj obchodu. Respondenti pocházeli z Belgie (1298), Francie (2133), Itálie (1949), Německa (1745), Nizozemska (1087), Polska (1040) a Velké Británie (1101).

    Vzorek firem z oblasti průmyslové výroby, automobilového průmyslu, maloobchodu, průmyslu vyspělých technologií a zdravotnictví oslovených v rámci studie sestavila společnost Dun &Bradstreet. Do studie nebyly zahrnuty firmy pododvětví, tedy například výrobci potravin, textilií, chemikálií, producenti mléka, kavárny, bary a restaurace, ani firmy podnikající v oblasti zemědělství, hornictví a stavebnictví. Studie se v každé ze sedmi jmenovaných zemí zúčastnilo 200 firem.

Kontakt: