Vydáno: 1.11.2006
Plus-Discount

Karlův Dvůr: Česká kvalita za „malé ceny“ Karel Gott kmotrem nové značky obchodního řetězce PLUS

    Praha 1. listopadu 2006 – Společnost PLUS – DISCOUNT dnes v České republice představila první ryze českou privátní značku potravinových výrobků – Karlův Dvůr. Všechny produkty této značky se vyrábějí na zakázku pro společnost PLUS – DISCOUNT podle tradičních českých receptur a za použití zdejších surovin, výrobních kapacit a pracovní síly. Necelá čtyřicítka výrobků je určena k distribuci výhradně v obchodní síti Plus v České republice. K dostání budou od zítřka. Kmotrem značky se stal Karel Gott.

    „Co je české, není jen hezké, ale také moc dobré,“ uvedl při křtu nové značky českých potravin Karel Gott. „A neplatí to jen v muzice. Globalizace, neglobalizace, trocha vlastenectví při nákupu potravin bude tou nejlepší dotací českým zemědělcům i zpracovatelskému průmyslu,“ dodal.

    „Zavedením nové privátní značky nabízí Plus řešení specifických požadavků českého trhu. Přes pokračující globalizaci si Češi udržují tradiční způsob stravování,“ tvrdí Andé Rinnensland, jednatel společnosti v České republice. „Právě touto snahou chce Plus svým zákazníkům víc vycházet vstříc. Čeští spotřebitelé se také při svých nákupech často snaží podpořit domácí produkty. Karlův Dvůr jim k tomu dává dobrou příležitost,“ dodal Rinnensland.

    „Chceme zákazníky přesvědčit, že privátní značka může kromě ‚plusovsky malých cen‛. Splňovat také přísné nároky na kvalitu,“ řekl David Kolář, vedoucí oddělení marketingu a tiskový mluvčí společnosti PLUS – DISCOUNT v ČR. „Rozdíl je zjevný na první pohled. Obaly produktů značky Karlův Dvůr mají výrazný design a navíc chutnají hezky česky. Jsou mezi nimi čerstvé potraviny, pečivo, hotová jídla i dezerty, celkem téměř 40 výrobků. Všechny se vyznačují výbornou kvalitou, chutí a přirozeně i ‚malou cenou‛. Patří mezi ně například jogurt ve skle či salám Vysočina. Podle zájmu zákazníků o tyto typicky české výrobky se jejich počet bude zřejmě dále zvyšovat. Ochutnávky budou probíhat v listopadu ve všech prodejnách Plus, kde mohou zákazníci získat další informace,“ doplnil Kolář.

    Společnost PLUS – DISCOUNT má v ČR dosud 126 prodejen. Ve finančním roce 2005/2006 se 2 022 zaměstnancům firmy podařilo zvýšit obrat o více než deset procent na 445,5 milionů eur (necelých 12 miliard Kč). Rozšiřování prodejní sítě bude pokračovat. Dalším milníkem úspěšného čtrnáctiletého tažení společnosti PLUS – DISCOUNT v ČR bude rozšíření logistického centra v sídle společnosti v pražských Radonicích. Řetězec je součástí německé skupiny Tengelmann, která rovněž provozuje síť hobby marketů OBI. Skupina úspěšně podniká v dalších osmi zemích Evropy.

Kontakt: