Vydáno: 26.10.2011
BEL Sýry Česko

Nový tým obchodní divize pro střední Evropu skupiny Bel Group

    Praha, 26. října 2011 – Skupina Bel, francouzský výrobce značkových sýrů, zřídila od října letošního roku svou obchodní divizi pro střední Evropu v Praze. Její manažerský tým pod vedením Boyana Neytcheva, složený z českých a slovenských top manažerů, se zaměří na další posilování pozice na trzích v České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a na Slovensku a na „Sdílení úsměvů“ (Sharing smiles) se zákazníky v tomto regionu.

    Boyan Neytchev (38)
    generální ředitel skupiny BEL pro střední Evropu

    Boyan působil uplynulých 6 let jako generální ředitel Bel Austria a Bel Slovensko, kde byl odpovědný za naplňování strategických a hospodářských cílů společnosti. Před příchodem do společnosti Bel pracoval ve společnosti OC&C Strategy Consultants a ve francouzských kosmetických firmách Yves Rocher a L´Oreal. Titul MBA získal na mezinárodní škole INSEAD ve Francii. Je ženatý, má dceru.

    Pavel Behenský (38)
    obchodní ředitel pro střední Evropu

    Pavel má bohaté zkušenosti v oblasti prodeje. V minulosti působil na manažerských pozicích ve společnostech Danone a Procter & Gamble. Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze. Je ženatý, má 2 děti.

    Martin Ohriska (34)
    finanční ředitel pro střední Evropu

    Ve skupině Bel působí od roku 2005; poslední 3 roky na pozici finančního ředitele společnosti Bel Slovensko. Předchozí odborné zkušenosti získal ve společnosti SOFTIP, jedné z předních slovenských IT firem. Vystudoval Ekonomickou univerzitu v Bratislavě. Je ženatý, má syna.

    Petr Ptáček (33)
    marketingový ředitel pro střední Evropu

    Své bohaté zkušenosti z oblasti marketingu získal ve společnostech Pepsi Americas, Nestle, I.D.C. Praha či Young & Rubicam. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Má syna.

    Portfolio skupiny Bel zahrnuje pestrou škálu mezinárodních značek včetně značek Veselá kráva®, Kiri®, Mini Babybel®, Leerdammer® a Boursin® a dále 20 lokálních značek. V České republice skupina Bel působí prostřednictvím společnosti Bel Sýry Česko, jejíž závod v Želetavě vyrábí značkové sýry Želetava®. Na Slovensku skupina působí prostřednictvím společnosti Syrareň Bel Slovensko; závod ve slovenských Michalovcích je zaměřen na výrobu značek Mini Babybel® a Veselá kráva® a také lokálních značek Karička® a Syrokrém®.

    V roce 2010 překročil celkový obrat skupiny Bel 2,4 miliardy eur, což představuje celkový nárůst ve výši 8,9 % v porovnání s předchozím rokem. Více informací o společnosti naleznete na následujících internetových stránkách: www.belsyry.cz, www.bel-slovakia.sk nebo www.bel-group.com.

Kontakt: