Vydáno: 2.2.2012
BILLA ČR

BILLA střídá reklamku

    Ve výběrovém řízení společnosti BILLA na reklamní agenturu zvítězila Kaspen/Jung von Matt. Od začátku dubna bude pro tento řetězec supermarketů zajišťovat kompletní reklamní servis od návrhu a výroby televizních spotů až po pravidelné týdenní letáky. Hlavním úkolem nové agentury bude podpora, profilace a rozvoj kreativního konceptu značky BILLA a dalších privátních značek z portfolia tohoto řetězce.

    „Kreativní nápady ‚Kaspenů‘ a návrhy zpracování našich privátních značek, které do budoucna představují největší potenciál našeho růstu, byly jednoznačně nejlepší a zásadním důvodem pro změnu,“ říká marketingová ředitelka společnosti BILLA Simona Breen. „O schopnostech vítězné agentury svědčí řada mezinárodních ocenění a rozsáhlé zkušenosti s rychloobrátkovým zbožím,“ dodává.

    Řetězec BILLA provozuje v České republice v současné době 204 supermarketů. Orientuje se na prodej širokého sortimentu kvalitních a čerstvých potravin převážně české provenience a produktů denní potřeby. V portfoliu BILLY je v současnosti pět privátních značek: Clever zastoupená pěti sty produkty za rozumnou cenu, Naše Bio orientovaná na bioprodukty, Vocílka pro maso českého původu, Chef Menu pro hotová jídla a kosmetika My.

    Supermarkety BILLA jsou součástí mezinárodně působící obchodní skupiny REWE Group. V České republice řetězec zaměstnává téměř 6200 pracovníků.

Kontakt:
    Donath-Burson-Marsteller
    Gabriela Bechynská
    GSM: +420 731 453 102
    E-mail: gabriela.bechynska@dbm.cz

    Soubory ke stažení:

    Document Icon Billa_meni_reklamku.doc