Pětibojař změnil dres i disciplinu
Praha 11. prosince 2007 – Novým ředitelem pro strategické komunikace se v agentuře Donath-Burson-Marsteller (DBM) od začátku měsíce stal Petr Blažek (46). Strategické komunikační poradenství nabývá v současné době na mimořádném významu a DBM hodlá i v této oblasti pokrýt poptávku klientů na českém i slovenském trhu v plném rozsahu.
„Strategické PR poradenství vyžaduje zkušenosti, rychlost, schopnost výtečné orientace i odvahu,“ tvrdí Michal Donath, generální ředitel DBM. „Petr jako bývalý profesionální sportovec a novinář prestižního týdeníku tyto vlastnosti v minulosti dokonale osvědčil. Vážím si, že teď bojuje v našem dresu.“
Před nástupem do DBM působil Petr Blažek sedm let v týdeníku Ekonom, kde měl na starosti rubriky Peníze a investice a Věda a technologie, kterou současně také vedl. V předchozích letech působil jako konzultant v oblasti internetových aplikací. Stál u zrodu jednoho z prvních finančně-zpravodajských serverů v Česku. Na začátku své profesní kariéry zastával pozici manažéra v malé makléřské firmě. Jako nezávislý novinář externě spolupracoval s řadou médií (Rádio Alfa, Svobodné Slovo).
Na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy v Praze studoval obor chemie. V posledním ročníku však dal přednost zaměstnání a sportovní kariéře. Jako profesionální vrcholový sportovec získal v letech 1985–1993 řadu medailí z velkých soutěží v moderním pětiboji (2x bronz z Mistrovství světa, 2x stříbro a 2x bronz z Mistrovství Evropy). Hovoří anglicky, částečně rusky.
Kontakt: