Vydáno: 17.10.2002
GTS

Bílá místa na internetu

    Praha 17. října 2002 – Reklamní proužky a všechny další inzertní prvky zmizí od pondělí 21. října z webových stránek vybraných informačních serverů. Týden nebudou uživatele internetu reklamy obtěžovat a na místech inzertní plochy zůstanou jen bílá místa. Týden bez reklamy je prvkem nové reklamní strategie společnosti GTS, která vykoupila veškerou komerční plochu několika serverů.

    „Je to taková anti-reklamní reklamní kampaň,“ řekl David Duroň, ředitel marketingu GTS. „Stejně postupujeme i v naší obchodní politice. Hledáme způsob, jak na sebe upozornit, a přitom neobtěžovat,“ doplnil Duroň.

    Při najetí kurzorem na bílou plochu miniaturní text oznámí, že jde o akci společnosti GTS. Ta tím chce dokázat, že internetový obsah lze sponzorovat i bez obtěžování barevnou, hýbající se a vtíravou reklamou. Pilotního projektu se příští týden zúčastní informační servery Lupa a iHned. Na tvorbě Týdne bez reklamy se podílely reklamní a mediální společnosti Kaspen, Mindshare a iMachina.

    Společnost GTS Czech je největším alternativním operátorem v České republice. Působí na našem trhu od roku 1991 a poskytuje komplexní nabídku hlasových, datových, internetových, operátorských a integrovaných služeb. Mezinárodní finanční a telekomunikační společnost Antel Holdings oznámila 8. srpna 2002 převzetí GTS Central Europe, včetně české pobočky. Od 16. září se společnost v ČR vrátila k původnímu názvu GTS.

Soubory ke stažení:

Document Icon tyden_bez_reklamy.doc