Vydáno: 19.2.2013
Europrint

Europrint - největší polygrafická společnost na českém trhu

    Praha/Teplice 19. února 2013 – Výsledkem konkurzního řízení společnosti Česká Unigrafie (ČU) byl úplný rozprodej jejích aktiv koncem minulého roku. Společnost Bohemia Print, jako samostatnou ucelenou výrobní jednotku ČU, získala akciová společnost Europrint. Cena akvizice nebyla zveřejněna.

    „Díky úspěšně realizované strategické akvizici se společnost Europrint stala největší a nejvýznamnější polygrafickou firmou na českém trhu,“ uvedl Petr Litvan, generální ředitel a předseda představenstva Europrintu v reakci na uzavření akviziční smlouvy.

    Akvizicí vznikl na českém trhu dosud co do rozsahu ojedinělý polygrafický subjekt, který produkuje periodické časopisy pro významné vydavatele, vysokonákladové letáky pro maloobchodní řetězce, katalogy největších cestovních kanceláří. Do výrobního portfolia firmy patří také produkce knih pro přední česká i evropská nakladatelství. Základní konkurenční výhodou rozšířeného Europrintu jsou krátké dodací lhůty, vysoká kvalita celého portfolia služeb, výhodné cenové a finanční podmínky a absolutní spolehlivost ve vztahu k zákazníkům.

    „Investiční strategie Europrintu pro letošní rok je zaměřena na další růst výrobních kapacit a zvyšování kvality produkce. S tím souvisí i plánovaný nákup dalších tiskových a knihařských strojů,“ uzavřel Litvan.

Kontakt: