Vydáno: 11.5.2014
BEL Sýry Česko

Arbitrážní komise RPR neshledala na TV spotu VK závad

    Praha 11. května 2014 – V reakci na kritiku obsahu televizního reklamního spotu na výrobek Veselá kráva lahodná (VK) vyjádřenou předním českým výrobcem konzervovaných potravin se společnost Bel Sýry Česko proaktivně obrátila na Arbitrážní komisi Rady pro reklamu (AK RPR) s žádostí o profesionální posouzení grafického ztvárnění a slovního komentáře aktuální reklamy na VK. Členové AK RPR rozhodli jednomyslně o tom, že posuzovaná reklama v žádném ohledu neporušuje standardy Etického kodexu pro reklamu.

    „Na Arbitrážní komisi RPR jsme se obrátili kvůli nezávislému posouzení naší reklamy všeobecně respektovaným orgánem. K tomuto opatření jsme se rozhodli, aniž bychom sami měli jakékoliv pochyby o tom, že by televizní spot nebyl v souladu s přísnými etickými standardy stanovenými RPR,“ uvedl Boyan Neytchev, generální ředitel Bel Central Europe.

    Česká republika a Slovensko jsou prvními trhy na světě, na kterých skupina Bel uvedla svůj vlajkový výrobek, tavený sýr „Veselá kráva lahodná“, s nutričně vylepšenou recepturou. Sýr neobsahuje žádné přidané konzervanty, stabilizátory ani aromata a vychází tak vstříc zvýšenému zájmu spotřebitelů o zdravější složení potravin. Uvedení inovovaného výrobku aktuálně doprovází televizní kampaň charakteristická pro Veselou krávu – animovaná, zábavná, která rozhodně budí pozornost.

    Pro uvedení sýra s inovovanou recepturou si skupina Bel vybrala právě český trh proslulý vysokou spotřebou tavených sýrů. Podle průzkumu GfK z loňského roku nakupuje tavené sýry 93,5 % českých domácností. S roční spotřebou 3,9 kilogramů na domácnost a téměř 1,6 kilogramů na osobu za rok 2013 je Česká republika ve spotřebě tavených sýrů celosvětově jednou z dominantních zemí.

Kontakt: