Vydáno: 20.9.2002
SAP ČR
SAP se veze ve Phaetonu
Walldorf (Německo)/Praha, 20. září 2002
– S cílem vyhovět zájemcům o koupi nového automobilu přímo od výrobce automobilů zavádí koncern Volkswagen Group jednotný systém pro řízení vztahů se zákazníky. Systém CRM vyvinula společnost SAP na míru pro potřebu divizí Volkswagen, Audi a VW Bank. Výhledově bude zaveden také v divizi VW Financial Services. Mladoboleslavská Škoda Auto patřící do koncernu Volkswagen již systémy SAP využívá například pro řízení financí a personalistiky, výrobních a nevýrobních nákupů, skladů a pro odbyt náhradních dílů.
Volkswagen nové programové vybavení odzkoušel v pilotním projektu při letošním uvedení luxusního modelu VW Phaeton na německý trh. Zaváděný systém má v celém koncernu sjednotit standardy komunikace se zákazníky, ať již jde o komunikaci pomocí telefonu, faxu, elektronickou nebo papírovou poštou.
Zákazníky divize Audi obsluhuje pomocí systému SAP 220 pracovníků ve firemních call centrech v Kolíně nad Rýnem a Ingolstadtu. Ti řídí komunikace s 480 tisíci majiteli automobilů Audi. Do systému bude postupně zahrnuta také komunikace s prodejci a přímý marketing. Analytické výstupy ze záznamů o jednání se zákazníky budou sloužit k optimalizaci nákladů na inzerci a reklamu.
Kontakt:
Ivan Boroš
Public Relations Manager
SAP CR, spol. s r.o.
Tel.: +420 2 57 114 191
Fax: +420 2 57 114 110
GSM: +420 602 531 991
ivan.boros@sap.com
http://www.sap.cz/
Jiří Šebek
Account Director
Donath-Burson-Marsteller
Tel.: +420 602 661336
Fax: +420 2 24211620
GSM: +420 602 661336
jiri_sebek@cz.bm.com
http://www.dbm.cz/
Soubory ke stažení:
VW_Audi.doc