Vydáno: 8.1.2016
DBM

Brand building po našemu

    Praha 8. ledna 2016 – Server Mediaguru včera přinesl zprávu o nově připravovaných projektech mediální společnosti Echo24 včetně informace o podání přihlášek na související ochranné známky. Za základ vzali v jednom případě zkratku DBM, kterou na zdejším mediálním trhu používá agentura Donath Business & Media již od roku 1998. Ne dosti na tom i barevné řešení přihlašované známky DBM24 nápadně připomíná logo i barevné pojetí zvolené agenturou DBM.

    „Oceňuji snahu Echo24 o posílení vnímání naší značky,“ uvedl Michal Donath, generální ředitel agentury Donath Business & Media. „Pro nezasvěcené uvádím, že se v žádném případě nejedná o společný projekt, ač působíme ve stejném oboru. Pro veřejnost to bude určitě matoucí,“ dodal.

    Donath je připraven svůj déle než 18 let budovaný brand hájit. „Ze strany Echo24 to považuji za přátelský šťouchanec a podle hesla, co se škádlí, rádo se má, hozenou rukavici vstřícně přijímám. Hin sa ukáže,“ uzavřel Donath.



Kontakt: